SVCD en DVD-R allebei ruimteverspilling. Gewoon een strakke XviD of DivX rip @ ~1000Kbit met AC3 is perfect, 700MB.
Ben benieuwd... graag ook motivatie waarom je iets gevote hebt

Dat is er overdreven....DSmarty wrote:De rest is bagger.
Zolang je het bij DVDRIPs houdt zal het bij een beetje goeie ripper nooit belabberd worden en anders pak je de 2CD versie, scheelt nog steeds 3Gig.DSmarty wrote:Maar de kwaliteit vind ik ook gewoon stukken beter, af en toe zie je wat aardige svcd/xvid's, maar het gros is van een belabberde kwaliteit.
Als je maar een paar films per maand binnenhaalt dan klopt dat wel.DSmarty wrote:Filesize vind ik eigenlijk tegenwoordig geen issue meer, er zijn nog maar enkelen met trage verbindingen of extreem lage datalimieten.
Nee tuurlijk niet; als je je DivX gekeken hebt gooi je hem weer weg. Als jij je DVD-R wilt kijken op je tv zul je die dus _moeten_ branden.DSmarty wrote:Ehmz, DivX levert eenzelfde stapel cd's op als DVD-R een stapel DVD's oplevert, beetje vreemd argument.
same here.... en dat levert dus stapels mappen met cd's opDSmarty wrote:Ik verzamel mijn films, ik gooi ze nooit weg.
die is er dus al, bijv de Kiss 500Hachy wrote:Ben benieuwd wanneer er een Kiss speler uitkomt met DivX 5.05, Xvid, SVCD, en AC3 codecs. Zodra die er is koop ik ook zo'n ding + een dvd-brander![]()