Dus na een half uurtje.. springt er wat in me oog..een mooie splinter, dus ik meteen naar de kraan en me oog uitgespoelt, en ik knipperen en ik voel dus helemaal niks meer ik denk zo MOOI die is eruit.. dus ik weer lekker verder maar nu met bril

Vanochtend werd ik wakker en d8 heey of ik ben blind aan 1 oog of me oog zit dicht, nou gelukkig het was het 2de me oog zat pot en pot dicht en was nog dik ook, dus ik ff dwaas een smsje gestuurd dak naar het ziekenhuis ben, ik de bus hup naar ziekenhuis, gelukkig 2 minuten met de bus van me huis.
Ik daar aangekomen ik naar ehbo, die mevrouw zo heel leuk en zegt u het eens wa is het probleem, ik denk zo OMG women CAN'T YOU SEEEEE
maar ja na 10 seconde drong het tot haar door.. ow ik zie het al

Dus ik mee met de aardige dame.. hoppa werd heel lief geholpen.. denk ik komt er zo een trutje ja dit doet geen pijn... hoppa eerst met spuit water langs me oog om het prut enzo los te weken.. en dan ineens dood leuk hoppa me oogleden optillen en omhoog houden ik den GVD laat los doet pijn

heel leuk kop in de beugels gezet... oog open gehouden met speciaal ding... klein straaltje water over me oog.. zodat ie niet uitdroogt, en zij kijken met een soort van loep achtig iets.. nou jongen je hebt mazzel, er zit niks meer in,, het is alleen een klein beetje ontstoken.. ik zo YESSS YEESSSS , zie zo ja maar je moet je oog wel rust geven, dus het beste is om niet teveel TV/COMPUTER te kijken... ik denk wtf no way bitch.. not my pc

Maar ja nu moek dus een paar dagen rustig doen.. elke dag een zalfje op me oog en dan is volgende week me oog weer zo goed als normaal

p.s. gelukkig was het RVS... anders had ik dikke kans dat het was gaan oxideren en dan hadden ze wat langer met me moeten zijn, als in operatie
Dus kinderen als u bezig bent met metaal bewerking.. gebruik altijd een veiligheidsbril