Metaal splinter in me oog

De Chatroom
seiko

Metaal splinter in me oog

Post by seiko »

Gisteren dacht ik leuk ik ga eens wat gereedschap pakken en ik ga ff wat rvs zagen en hakken en afbijten, kijken of ik daar wat leuks mee kan maken voor me kast... dus ik vrolijk zagen en dremelen, natuurlijk eigenwijs en geen veiligheids bril op :D
Dus na een half uurtje.. springt er wat in me oog..een mooie splinter, dus ik meteen naar de kraan en me oog uitgespoelt, en ik knipperen en ik voel dus helemaal niks meer ik denk zo MOOI die is eruit.. dus ik weer lekker verder maar nu met bril :D
Vanochtend werd ik wakker en d8 heey of ik ben blind aan 1 oog of me oog zit dicht, nou gelukkig het was het 2de me oog zat pot en pot dicht en was nog dik ook, dus ik ff dwaas een smsje gestuurd dak naar het ziekenhuis ben, ik de bus hup naar ziekenhuis, gelukkig 2 minuten met de bus van me huis.
Ik daar aangekomen ik naar ehbo, die mevrouw zo heel leuk en zegt u het eens wa is het probleem, ik denk zo OMG women CAN'T YOU SEEEEE
maar ja na 10 seconde drong het tot haar door.. ow ik zie het al :D
Dus ik mee met de aardige dame.. hoppa werd heel lief geholpen.. denk ik komt er zo een trutje ja dit doet geen pijn... hoppa eerst met spuit water langs me oog om het prut enzo los te weken.. en dan ineens dood leuk hoppa me oogleden optillen en omhoog houden ik den GVD laat los doet pijn :'(
heel leuk kop in de beugels gezet... oog open gehouden met speciaal ding... klein straaltje water over me oog.. zodat ie niet uitdroogt, en zij kijken met een soort van loep achtig iets.. nou jongen je hebt mazzel, er zit niks meer in,, het is alleen een klein beetje ontstoken.. ik zo YESSS YEESSSS , zie zo ja maar je moet je oog wel rust geven, dus het beste is om niet teveel TV/COMPUTER te kijken... ik denk wtf no way bitch.. not my pc ;)
Maar ja nu moek dus een paar dagen rustig doen.. elke dag een zalfje op me oog en dan is volgende week me oog weer zo goed als normaal :D

p.s. gelukkig was het RVS... anders had ik dikke kans dat het was gaan oxideren en dan hadden ze wat langer met me moeten zijn, als in operatie

Dus kinderen als u bezig bent met metaal bewerking.. gebruik altijd een veiligheidsbril :D
madman
2nd Admin

Post by madman »

Heb je idd mazzel gehad! Hij had ook net zo goed naar binnen kunnen gaan, had je echt een probleem gehad!
seiko

Post by seiko »

ja dat zei die mevrouw ook al.. maar ja k heb nu wel weer geleerd dat ik altijd een veiligheidsbril op met zetten :D
JJapie
General MOD

Post by JJapie »

En terecht :P Opzich ben je best kneus bezig als je het zonder bril doet...
Maar goed, eind goed al goed zullen we maar weer zeggen..
seiko

Post by seiko »

ja maar ook op school draaibank boren.. vagen zonder bril... en ja d8 wat kan me nu eigenlijk gebeuren :D
venomous

Post by venomous »

Maarja dat is ook de fout der fouten, "Het zal me toch niet gebeuren"
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
dwaas

Post by dwaas »

Bij mij was het destijds wel gaan roesten.. wordt het er uit geboord en krijg je een ooglapje voor een paar dagen.. :)
[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
seiko

Post by seiko »

I know Im stupid... maar ja alles komt weer goed de zwelling word al minder... dus ik hoop deze week nog op school te komen...
dwaas

Post by dwaas »

seiko wrote:I know Im stupid... maar ja alles komt weer goed de zwelling word al minder... dus ik hoop deze week nog op school te komen...
vandaag waren we dus vrij maar ik was het vergeten :D matthijs was het ook vergeten :X
[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
seiko

Post by seiko »

vrij :|
maar ja,

BTW ik ben iig bezig met het nieuwe ontwerp van de werkplaatskraan en doe meteen de onderdeel tekeningen :D
venomous

Post by venomous »

aha een matthijs met twee t's ik ben er één met 1 t :)
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Tigertjuh

Post by Tigertjuh »

pirate dwaas
iWaB

Post by iWaB »

Whow niet te veel computeren of tv kijken in een week , wat moet je dan doen.??? :o :o

maar succes met je oog ,,
Hemz

Post by Hemz »

bad luck... suc6 ;)
seiko

Post by seiko »

iWaB wrote:Whow niet te veel computeren of tv kijken in een week , wat moet je dan doen.??? :o :o

maar succes met je oog ,,
euhmmm ik kan natuurlijk een social life proberen te krijgen :P

Of ik kan wat vrouwen scharrelen die me kunne "verzorgen" :P
seiko

Post by seiko »

Image

Dit word volgende dremel klus :D
Idd ik ga me kast eens verfraaien :P
Ben alleen nog op zoek naar een leuk lettertype waarmee ik wat erboven kan zetten ofzo..
Hachy

Post by Hachy »

http://www.qsit.nl
dwaas

Post by dwaas »

Tigertjuh wrote:pirate dwaas
ArgH.. kom jij maar de kajuit in... }) :9 :o :+
BlackTux

Post by BlackTux »

1 woord, LoempenOesel! })
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL

** This File Should Not Be World Readable **

The open cow project pwd = "admin"

[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
iWaB

Post by iWaB »

Ik zou voor de vrouwen gaan,,, hoe meer hoe beter :)
maar niet te veel dan gaan ze te veel geld kosten.
seiko

Post by seiko »

Nou me oog is al aan de betere kant.. nog een beetje dik.. iig nie meer blauw :D dus als ik morgen wakker word en ik kijk in de spiegel en ik zeg.. kerel je ziet er goed uit... niet dat dat ooit gebeurt.. dan ga ik naar school :D
Libido78
Global MOD

Post by Libido78 »

Seiko gaat bij deze dus NOOIT meer naa school :o
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
seiko

Post by seiko »

hmmzzz... update.. kijk wederom met 1 oog naar scherm, ik ga zo maar nog eens naar het ziekenhuis, ik weet niet waarom hij ineens weer zo dik is geworden.. gisteren was ie zo goed als normaal, maar ja ik ben dus op weg naar ziekehuis bezoekjuh nummer 2 in 1 week tijd
seiko

Post by seiko »

Update 2 ...
Ben weer terug van ziekenhuis... ze hebben me oog schoongemaak en bekeken.. er was niks mis was gewoon nog na aan het irriteren zeg maar, dus rustig aan doen, wederom zalfje erop blijven smeren, nu ook als hetover is een paar dagen volhouden :D
DaFDu

Re: Metaal splinter in me oog

Post by DaFDu »

seiko wrote:Dus kinderen als u bezig bent met metaal bewerking.. gebruik altijd een veiligheidsbril :D
Dat had Bob Marley ook moeten doen ... een veiligheidsbril opzetten ...

Wist je dat je niet de enige bent met een metaal splinter in je oog? Bob Marley, jawel, de king (en founder) of reggae (een mix tussen het toenmalige roots ska - polulair in the ghetto's op Jamaica - en rocksteady - het in het door de blanken gedomineerde radio gebeuren als minder "zwaar" c.q. "zwart" bestempelde en uitgezonden muziek - heeft toen ie tijdelijk om wat cash te verdienen in een auto fabriek werkte ook een metaal splinter in z'n oog gekregen. Gelukkig heeft hij 't nooit echt van z'n ogen moeten hebben maar van z'n stem (en bijzonder wel ontwikkeld gevoel voor muziek) ... :)

Zo zie je maar seiko, je bevind je in goed gezelschap :) hehe
I'm just impersonating me...
Post Reply