[Aankondiging] onderhoud stats subteams
[Aankondiging] onderhoud stats subteams
Voor de stats van een aantal subteams ben ik bezig met het optuigen van een nieuwe server. Deze zou minder last moeten hebben van downtime dan de huidige (die nog achter een adsl lijntje bij mij ouders staat). Hiervoor ben ik een aantal dingen aan het regelen, waaronder een verhuizing van mijn domeinen (aarjan.nl en aarjan.com). Gevolg hiervan is dat ik straks alle DNS record opnieuw moet aanmaken en misschien wel die voor jou stats vergeet.
Willen de mensen die bij mij stats hebben in dit topic of via een PM even aangegeven welke URL's ze nu gebruiken voor de stats EN voor de proxy?
Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet op de BVD stats (rc5.teambvd.com)!
De verhuizing van de domeinen is inmiddels al in gang gezet, dus het kan zijn dat het af en toe niet werkt. Geef dat hier svp aan, dan kan ik zien wat er mis is (en het oplossen)!
De volgende stap zal zijn dat de stats en proxies daadwerkelijk verhuisd gaan worden. Dan zullen ook eventuele verwijzingen die jullie zelf naar de stats hebben gemaakt moeten worden aangepast. Als je hier aangeeft welke verwijzingen je allemaal hebt, zorg ik dat je optijd bericht krijgt waar de nieuwe server te vinden is.
Willen de mensen die bij mij stats hebben in dit topic of via een PM even aangegeven welke URL's ze nu gebruiken voor de stats EN voor de proxy?
Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet op de BVD stats (rc5.teambvd.com)!
De verhuizing van de domeinen is inmiddels al in gang gezet, dus het kan zijn dat het af en toe niet werkt. Geef dat hier svp aan, dan kan ik zien wat er mis is (en het oplossen)!
De volgende stap zal zijn dat de stats en proxies daadwerkelijk verhuisd gaan worden. Dan zullen ook eventuele verwijzingen die jullie zelf naar de stats hebben gemaakt moeten worden aangepast. Als je hier aangeeft welke verwijzingen je allemaal hebt, zorg ik dat je optijd bericht krijgt waar de nieuwe server te vinden is.
uhm..wanneer gaat de server weer werken?madman wrote:Vandaag gaat de daadwerkelijke verhuizing plaatsvinden. Alle proxies en stats van subteams die bij mij hosten worden verplaatst naar de nieuwe server. Als het goed is merken jullie hier verder weinig van, mocht je toch problemen ondervinden dan hoor ik het graag!
ik heb zaterdag en zondag geflusht. ik kan ze niet op goeroe.teambvd.com zien. Wat is ermee gebeurd?madman wrote:De problemen met de firewall zijn inmiddels opgelost. Helaas kunnen de proxies van de subteams nog niet bij de BVD proxie komen, dit wordt zsm opgelost. Voorlopig kan er gewoon weer geflusht worden, de proxies hebben nog genoeg buffer!
Zijn dat niet die blokjes die hier in de lijst staan, die zijn van vrijdag en zaterdag?
http://goeroe.teambvd.com/main.php?summ ... ame=Weppie
Het is niet mogelijk geweest dat je op zondag hebt geflushed: de oude proxies zijn sinds zaterdag uit (en niet meer aan geweest) en de nieuwe zijn pas vanaf maandag bereikbaar. Ik ben dus bang dat je een vergissing hebt gemaakt. Zou je anders eens je ini en de laatste tekst uit je koetje willen posten?
Het is niet mogelijk geweest dat je op zondag hebt geflushed: de oude proxies zijn sinds zaterdag uit (en niet meer aan geweest) en de nieuwe zijn pas vanaf maandag bereikbaar. Ik ben dus bang dat je een vergissing hebt gemaakt. Zou je anders eens je ini en de laatste tekst uit je koetje willen posten?
heel vreemd.madman wrote:Zijn dat niet die blokjes die hier in de lijst staan, die zijn van vrijdag en zaterdag?
ik heb wel 500 geflusht.
ini:
[parameters]
id=teambvd@teambvd.com
[buffers]
frequent-threshold-checks=4
[triggers]
restart-on-config-file-change=yes
[misc]
project-priority=RC5-72,OGR-NG
[display]
progress-indicator=auto-sense
detached=no
[rc5-72]
fetch-workunit-threshold=500
core=10
[networking]
nofallback=false
autofindkeyserver=no
keyserver=*:2303;goeroe.teambvd.com
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr
[logging]
log-file-limit=100
log-file=cow.log
log-file-type=fifo
[processor-usage]
max-threads=1
volgens mij flush ik naar een andere groep.madman wrote:Zijn dat niet die blokjes die hier in de lijst staan, die zijn van vrijdag en zaterdag?
ik heb daarnet 405 geflushd en ik kan ze niet terug zien op de site..
mn ip adres is 195.240.108.211weppie wrote:volgens mij flush ik naar een andere groep.madman wrote:Zijn dat niet die blokjes die hier in de lijst staan, die zijn van vrijdag en zaterdag?
ik heb daarnet 405 geflushd en ik kan ze niet terug zien op de site..
hmm..werkt nu..vreemd..dus ben al mijn flushes van afgelopen dagen kwijt.madman wrote:Die instelling zorg ervoor dat als de koe de proxy van Goeroe niet kan vinden hij gaat zoeken naar een andere proxy (een van dnet zelf). Deze instelling kun je dus beter op "true" hebben staan![networking]
nofallback=false
pffff..
iig thanks voor jouw help.madman wrote:Je blokjes zijn niet verloren gegaan, ze zijn alleen rechtstreeks naar Dnet gegaan ipv via de proxy van goeroe. Daar is helaas niets meer aan te doen...
nog iets anders, draaide vroeger de 32 bit koetje. toen draaide mijn cpu iets van 32 mkeys. nu gebruik ik de 64 bit koetje. draai nu 36 mkeys..o ja, gebruik hier Q6600.
ik kan de zipbestanden naar je opsturen meneer met een nieuwe fiets.Majapro wrote:32mkeys is toch eigenlijk veels te veel voor zo'n kleine computer
Windows 64bit
2 [amd64/Zipped] v2.9107.516 2010-03-22 http | ftp
2. Requires 64-bit version of Windows. Only recommended for OGR, 32-bit version is faster for RC5.
of heb jij dan één of andere beta