Uitzoeken
Uitzoeken
Advies gevraagd:
Mijn kapotte videokaart (GeForce 4 Ti 4200 128 Mb) is vergoed en nu mag/kan ik een nieuwe uitzoeken. Ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan en vraag advies over de vervanger....
Ik heb ong. (kan er altijd "iets" bij doen) 170 Euri te besteden...
Mijn kapotte videokaart (GeForce 4 Ti 4200 128 Mb) is vergoed en nu mag/kan ik een nieuwe uitzoeken. Ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan en vraag advies over de vervanger....
Ik heb ong. (kan er altijd "iets" bij doen) 170 Euri te besteden...
To boldly eat what no-one has eaten before...
wat dacht je van een Ati Radeon 9600 Pro 256Mb?
Ik heb de Radeon 9600 van mijn broertje al even in mijn pc getest en dat ging goed. Niks geen problemen en waar ik bang voor was, nl. dat de resolutie in Windows niet hoog kon (bijv. 1280 x 1024) omdat dat bij mijn broertje ook niet kan (vanwege het moederbord waarschijnlijk), is ook geen probleem geweest.
En tja, wachten tot ik geld heb voor een andere kaart is voor mij geen optie. Ik ben al blij dat ik dit nog bij Edpro heb weten los te peuteren
Zoals ik al eerder zei, het was niet gemakkelijk....
En tja, wachten tot ik geld heb voor een andere kaart is voor mij geen optie. Ik ben al blij dat ik dit nog bij Edpro heb weten los te peuteren

To boldly eat what no-one has eaten before...
Zo'n radeon 9600 kan wel hoger dan 1280x1024 aan hoor. Mobo heeft daar volgens mij niets mee te maken. Misschien kan je monitor niet meer aan?Z-Rex wrote:Ik heb de Radeon 9600 van mijn broertje al even in mijn pc getest en dat ging goed. Niks geen problemen en waar ik bang voor was, nl. dat de resolutie in Windows niet hoog kon (bijv. 1280 x 1024) omdat dat bij mijn broertje ook niet kan (vanwege het moederbord waarschijnlijk), is ook geen probleem geweest.
En tja, wachten tot ik geld heb voor een andere kaart is voor mij geen optie. Ik ben al blij dat ik dit nog bij Edpro heb weten los te peuteren![]()
Verder is een 9600 PRO wel een leuk kaartje