Als je andere bieren prefereert boven heineken en grolsch toch graag melden welke van de 2 je nou lekkerder vind

Allebei niet te drinken = Even lekker.... Als 2 mensen superlelijk zijn zijn ze "even knap", namenlijk totaal niet knap!Erik de Noorman wrote:Pfffffff mijn optie staat er niet bij: o Allebij niet te drinken
Ik kom zelf 3 a 4x per jaar in Beieren (omgeving München) en daar weten ze pas wat bier drinken is.
Heineken is prima te verteren als je niet beter gewend bent. Ik zal eens een paar fijne Dunkele Herrnbräu voor je meenemen, dan wil je daarna echt geen Heineken meer hoor.Brede P wrote:Heineken is prima te zuipen...
Wegens budgetaire redenen bij mij in de koelkast op dit moment echter Brouwmeester aanwezig, maar da's ook nog prima te verteren.
ik heb bewust niet voor de keuzes "mixdrankjes, wijn, geen van beide lekker, ander bier, oranjeboom, duits bier, belgisch bier, bavaria, palmRedemption wrote:als ik dan toch moet kiezen...doe dan maar heineken...maar mis toch de optie bacardi-cola >:)