zodra deze spellen ook daadwerkelijk gekocht kunnen worden zal de clan wel echt kunnen mee doen

Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant
/me wacht op battlefield vietnamis al lekker pre ordered dus vrijdag ff vliegen in huey's

jah merkte het al jahBigJim wrote:Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant
/me wacht op battlefield vietnamis al lekker pre ordered dus vrijdag ff vliegen in huey's

Draait wel zwaar btw...
Je hebt er wel een echt goede vid kaart voor nodig
 Gf fx kaart verkocht en radeon 9600xt er in gepleurd draait nu goed @ alles high :#
 Gf fx kaart verkocht en radeon 9600xt er in gepleurd draait nu goed @ alles high :#heb een geforce 2 iemand???? geen id wat ik er voor kan krijgen.SaURoN wrote:jah merkte het al jahBigJim wrote:Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant

Draait wel zwaar btw...
Je hebt er wel een echt goede vid kaart voor nodigGf fx kaart verkocht en radeon 9600xt er in gepleurd draait nu goed @ alles high :#