zodra deze spellen ook daadwerkelijk gekocht kunnen worden zal de clan wel echt kunnen mee doen

Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant
/me wacht op battlefield vietnamis al lekker pre ordered dus vrijdag ff vliegen in huey's
jah merkte het al jahBigJim wrote:Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant
/me wacht op battlefield vietnamis al lekker pre ordered dus vrijdag ff vliegen in huey's
![]()
![]()
Draait wel zwaar btw...
Je hebt er wel een echt goede vid kaart voor nodig
heb een geforce 2 iemand???? geen id wat ik er voor kan krijgen.SaURoN wrote:jah merkte het al jahBigJim wrote:Heb ik net gedaan ...Is wel erg GAAFSaURoN wrote:Ach voordeel van legaal is je kan altijd spelen op servers waar mensen op zittenVind CoD zelf niet zo bijster interressant
![]()
![]()
Draait wel zwaar btw...
Je hebt er wel een echt goede vid kaart voor nodigGf fx kaart verkocht en radeon 9600xt er in gepleurd draait nu goed @ alles high :#