buff out
buff out
he mensen, ik had laatst van iemand 20kb buff out gekregen, maar hoe kan ik die 20 kb flushen van een ontvangen bestand??? in detail???

Je flusht je koe leeg
Je sluit je koe af
Kopieer de gekregen buffout naar de directory waar je je koe hebt Geintaleerd. (je mag hem vervangen
)
Dan start je je koe weer
En je flusht weer je koe leeg
Denk er wel om dat de blocks niet ouder zijn dat 2 weken. Wanneer ze ouder zijn neem dat contact op met floppus op floppus[AT]dutchpowercows[PUNT]org zodat hij ervan op de hoogte is.
Je sluit je koe af
Kopieer de gekregen buffout naar de directory waar je je koe hebt Geintaleerd. (je mag hem vervangen
Dan start je je koe weer
En je flusht weer je koe leeg
Denk er wel om dat de blocks niet ouder zijn dat 2 weken. Wanneer ze ouder zijn neem dat contact op met floppus op floppus[AT]dutchpowercows[PUNT]org zodat hij ervan op de hoogte is.
Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.
*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.
Dan had u toen de documentatie van de client moeten lezenJJapie wrote:*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.
Documentatie lees ik pas als ik er niet uit kom, buffer ff vervangen werkt prima, maar dit is veel makkelijkermadman wrote:Dan had u toen de documentatie van de client moeten lezenJJapie wrote:*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.![]()