*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.
Dan had u toen de documentatie van de client moeten lezenJJapie wrote:*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.
Documentatie lees ik pas als ik er niet uit kom, buffer ff vervangen werkt prima, maar dit is veel makkelijkermadman wrote:Dan had u toen de documentatie van de client moeten lezenJJapie wrote:*nice*. Die tip had ik eerder kunnen gebruikenmadman wrote:Of je zegt gewoon "x:\dnetc -import x:\buff-out.r72" waarbij je 'x:\dnetc' moet vervangen door de locatie van je koe en 'x:\buff-out.r72' moet vervangen door de lokatie van de buffer die je wilt importeren. Dit werkt zowel voor buff-in als buff-out. En kan gewoon bij start --> uitvoeren worden ingetypt, of in een promt.![]()