bij mij gaat het sowieso vooral om het figuur en de koppen die ze hebben uitgezocht...Erik de Noorman wrote:Ja was me ook al opgevallen, er zullen daar toch ook wel babes gelopen hebben ouder dan 16 neem ik aan?DKasemier wrote:jullie hebben wel een ander idee van chicks dan ik hoor
[...]DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
ROFLMAO!DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
VEEEEL pics van wannabee babes![]()
En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.Erik de Noorman wrote:[...]DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
Erik de Noorman wrote:En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.
Bij mij nu wel denk ik want met mijn verbrande kop zit het i.i.g. ff niet van buiten.Oban wrote:En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.
Gewoon Zwitsal op smeren en dan niet te Engels lijken.Erik de Noorman wrote:Erik de Noorman wrote:En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Bij mij nu wel denk ik want met mijn verbrande kop zit het i.i.g. ff niet van buiten.Oban wrote:En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.
Maar whocares... ik ben toch al jaren (gelukkig) getrouwd.