Heerderstrand Impressie 2003-2 [7 MB]
bij mij gaat het sowieso vooral om het figuur en de koppen die ze hebben uitgezocht...Erik de Noorman wrote:Ja was me ook al opgevallen, er zullen daar toch ook wel babes gelopen hebben ouder dan 16 neem ik aan?DKasemier wrote:jullie hebben wel een ander idee van chicks dan ik hoor
maar er zaten wel een paar knappe tussen, alleen bij sommige met "babespotting" had ik zo iets van tja dan kijk ik nog liever naar mn moeder in bikini
Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
Ik vraag me serieus af of er nou echt geen mooie vrouwen te zien waren daar om te spotten???
"kijk, mijn figuur! het is! afgrijselijk!"

handen in het haar, "waarom heb ik toch de uitstraling van een.... kubus?
"

"kijk naar mij!! mijn reet is uit verhouding!"

"hoi! ik ben half mens, mijn uitstraling heb ik van een koe, de rest is mens! Mijn vriendin hier naast me is een ordinaire trut! zie je toch zo?"

guiness boek of record: "hoe moeilijk kan een mens kijken"

Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
Ik vraag me serieus af of er nou echt geen mooie vrouwen te zien waren daar om te spotten???
"kijk, mijn figuur! het is! afgrijselijk!"

handen in het haar, "waarom heb ik toch de uitstraling van een.... kubus?

"kijk naar mij!! mijn reet is uit verhouding!"

"hoi! ik ben half mens, mijn uitstraling heb ik van een koe, de rest is mens! Mijn vriendin hier naast me is een ordinaire trut! zie je toch zo?"

guiness boek of record: "hoe moeilijk kan een mens kijken"

Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
-
Erik de Noorman
[...]DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
I know, but do you?
ROFLMAO!DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
VEEEEL pics van wannabee babes![]()
Last edited by ReMSie on 06 Aug 2003, 16:31, edited 1 time in total.
-
[BVD]Webgnome
En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.Erik de Noorman wrote:[...]DKasemier wrote:Ik heb een kleine selectie gemaakt van wat voor mij het grootste meningsverschil met de fotograaf is voor wat betreft babe-spotting....
En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Nop, veel van deze vrouwen zijn bovengemiddeld ugly!!
I put my faith in god and my trust in you
Now there's nothing more fucked up I could do
-
Erik de Noorman
Erik de Noorman wrote:En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.
Bij mij nu wel denk ik want met mijn verbrande kop zit het i.i.g. ff niet van buiten.Oban wrote:En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.

Maar whocares... ik ben toch al jaren (gelukkig) getrouwd.
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
I know, but do you?
Gewoon Zwitsal op smeren en dan niet te Engels lijken.Erik de Noorman wrote:Erik de Noorman wrote:En ik maar denken dat schoonheid een relatief begrip was.Bij mij nu wel denk ik want met mijn verbrande kop zit het i.i.g. ff niet van buiten.Oban wrote:En ik daarbij nog denken dat schoonheid van binnen zat.
Maar whocares... ik ben toch al jaren (gelukkig) getrouwd.
[Cheesy mood mode] Ik hok ook al jaren samen met de zelfde lieve vriendin. Heerlijk relaxed is dat. [Einde cheesy mood mode] Maar dat betekent niet dat ik niet kijken en praten mag
I put my faith in god and my trust in you