weten jullie het probleem en/of een oplossing??

Dat hebben ze echt brak gedaan.. De eerste paar keren dat ik AdAware gebruikte moest ik me ook suf klikken, beetje jammerracoon wrote:Rechtermuisknop en dan select all gaat wat snellerRikiej wrote:het is gelukt om via ad-aware de boel ff te laten draaien.... er zijn nu 2 van de 7 foutmeldingen verdwenen .... ze had alleen wel 505 dingen die ad-aware gevonden had.... ze moest lekker veel klikken
Die had ik haar gestuurd maar die kan ze niet openen door alle spyware ze kun haast geen bestand meer openenJJapie wrote:Dat hebben ze echt brak gedaan.. De eerste paar keren dat ik AdAware gebruikte moest ik me ook suf klikken, beetje jammerracoon wrote:Rechtermuisknop en dan select all gaat wat snellerRikiej wrote:het is gelukt om via ad-aware de boel ff te laten draaien.... er zijn nu 2 van de 7 foutmeldingen verdwenen .... ze had alleen wel 505 dingen die ad-aware gevonden had.... ze moest lekker veel klikken
Het is trouwens niet onverstandig om naast ad-aware ook Spybot Search & Destroy een keertje te draaien. Die vindt vaak andere dingen..