bundle

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
Rikiej

bundle

Post by Rikiej »

een vriendin van mij heeft iets heel vreemds... ze krijgt steeds foutmeldingen van bundle.exe ze heeft die file verwijderd maar toch blijft hij dezelfde foutmelding geven.. ook krijg ze meldingen dat internet afgesloten word maar als de 15 sec af zijn gelopen die daar voor staan gebeurt er niks en daardoor kan ze alleen nog maar op msn en verder niks als ik haar spybot stuur om dat te laten draaien kan ze het niet openen en krijgt ze weer de dezelfde melding zoals ze die leke keer krijgt: Kan entrypoint van procedure WSCUpdateProvider niet vinden in DLL-bestand WS2_32.dll.
weten jullie het probleem en/of een oplossing?? :'(
Check http://www.fotoserver.nl
racoon

Post by racoon »

format c: (Weet je niks leukers?? edited by Fanaat)

Nee sorry, wist ff niks anders
Last edited by racoon on 15 Jan 2005, 22:48, edited 1 time in total.
Rikiej

Post by Rikiej »

helpt niet.....
Floppus
Global MOD

Post by Floppus »

Typisch geval van een berg spyware idd...

Een paar spyware-killers aanleveren op CD... Direct na aanzetten van de PC (na BIOS schermen) op F8 drukken, veilige modus kiezen.

Spy-killers installeren en laten lopen
Misschien eerst nog via CTRL+ALT+DEL - Processen alle iexplore.exe processen afsluiten.
mischabuys

Post by mischabuys »

Denk haast wat recoon zegt hoor het lijkt me hier wel ziek ernstig heeft die gene wel een virusscan ? :X
iisschots
TeamBVD MOD

Post by iisschots »

Zoek er anders eens op in het register, en verwijder alle linken naar die file.
basshead

Post by basshead »

heb ook wel eens dat bundle.exe gehad, was spyware wat bij een divx proggie zat.
gewoon ff adaware eroverheen en dan istie weg.
als mijn tante een piemeltje had gehad was het mijn oom geweest
SnippeS

Post by SnippeS »

Ja en ook ff via msconfig bundle.exe bij opstarten uitzetten.
Rikiej

Post by Rikiej »

het is gelukt om via ad-aware de boel ff te laten draaien.... er zijn nu 2 van de 7 foutmeldingen verdwenen .... ze had alleen wel 505 dingen die ad-aware gevonden had.... ze moest lekker veel klikken :P
Outlaw

Post by Outlaw »

Rikiej wrote:het is gelukt om via ad-aware de boel ff te laten draaien.... er zijn nu 2 van de 7 foutmeldingen verdwenen .... ze had alleen wel 505 dingen die ad-aware gevonden had.... ze moest lekker veel klikken :P
Goed zo rikiej !
Fuck The Police..Thug Till I Die !
racoon

Post by racoon »

Rikiej wrote:het is gelukt om via ad-aware de boel ff te laten draaien.... er zijn nu 2 van de 7 foutmeldingen verdwenen .... ze had alleen wel 505 dingen die ad-aware gevonden had.... ze moest lekker veel klikken :P
Rechtermuisknop en dan select all gaat wat sneller
JJapie
General MOD

Post by JJapie »

racoon wrote:
Dat hebben ze echt brak gedaan.. De eerste paar keren dat ik AdAware gebruikte moest ik me ook suf klikken, beetje jammer :P

Het is trouwens niet onverstandig om naast ad-aware ook Spybot Search & Destroy een keertje te draaien. Die vindt vaak andere dingen..
racoon

Post by racoon »

of instaleer gewoon hitman pro
Rikiej

Post by Rikiej »

JJapie wrote:
racoon wrote:
Dat hebben ze echt brak gedaan.. De eerste paar keren dat ik AdAware gebruikte moest ik me ook suf klikken, beetje jammer :P

Het is trouwens niet onverstandig om naast ad-aware ook Spybot Search & Destroy een keertje te draaien. Die vindt vaak andere dingen..
Die had ik haar gestuurd maar die kan ze niet openen door alle spyware ze kun haast geen bestand meer openen :P
Post Reply